vrijdag 18 juni 2010

meer bestandjes voor in Library (gsd)

Hallo allemaal,

Ik heb weer een mapje klaar met bestandjes voor in je Library. Misschien hebben jullie deze al, maar ik ben lekker bezig om bestandjes om te zetten omdat ik het wel fijn vind om vanuit mijn Library te werken. Ik heb zoveel (onoverzichtelijke) Illustrator bestandjes die ik nu dus omzet naar GSD's (maar wel met zuivere lijnen omdat ik niet via Inkscape werk) De uil van mijn vorige bericht heb ik omgezet naar lagen (wat minder dan het origineel)


Hier  is de link 
Er zit van elk bestandje de GSD, GST (templates) en de GIFjes bij zodat je ze ook in je Library plaatsen.
De GST's zet je in C:\Program Files\ROBO Master\Templates en de gif bestandjes in C:\Program Files\ROBO Master\QKView\Thumbnail.

Veel plezier er weer mee en tot de volgende keer.
Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten