maandag 14 juni 2010

Kaart met ecoline inkt en zelfgemaakte rubb-ons

Goedemiddag,

Gister heb ik een kaartje gemaakt met ecoline inkt waarmee ik de laatste tijd aan het expirimenteren ben geweest. Het frame en de tekst heb ik eerst geprint op een transparant en daarna 'gestempeld'/gewreven op de (nog ietsie natte) achtergrond. Ik vind het leuke effecten zo, je kan dit dus doen met swirls of met frames.
De bloemetjes heb ik eerst gesneden (en geponst) en daarna met (of door) ecoline inkt gedept. Ook een leuk effect op witte bloemen of zo. Het frame heb ik afgewerkt met steentjes.


Het frame is een ietsiepietsie doorgelopen omdat de printer daar net overheen sleept, de volgende keer zorg ik dat ik het ontwerp net naast het midden plaats of dat ik het corrigeer voordat ik het op papier wrijf.

Groetjes

1 opmerking: