vrijdag 28 mei 2010

lekker aan het uittesten geweest van verschillende technieken

Goededag,

Ik ben even afwezig geweest maar heb zeker niet stilgezeten. Ik ben allerlei dingen aan het uittesten enzo. Dan vond ik weer een tip op internet en wilde ik dat weer proberen, en ik wil al zoveel haha.
Allereerst maar een foto van mijn laatste scrap.


De titel heb ik met de plotter uitgesneden en de swirl heb ik gemaakt met een parelpen. Een leuke manier om niet al te dure swirls te maken. Alleen ik ben dan zo eigenwijs om nog 1 stipje wat ik niet zo mooi vond om dat toch nog even bij te stippen en wat gebeurt er, ja hoor, ik schoot weer eens uit... Ik kan dan zo mopperen op mezelf...

Maar goed, die swirl heb ik dus uitgesneden met de plotter uit een sheetmap die ik toch niet meer gebruik, maar daarover straks meer. Ik heb met een potlood puntjes gezet en daarover heen de dot gezet.

Maar zo'n swirl is natuurlijk ook met andere materialen te maken.


Hier heb ik hem met chalk kleuren gemaakt en die andere swirl ook en die rechtsonder heb ik met distress inkt gedaan en die rechtsboven met sepia stempelinkt.
Omdat het uit een transparant gesneden is zie je precies waar je hem legt en is voor zoveel andere doeleinden te gebruiken zijn omdat je ze met een vochtig doekje dan weer schoonmaakt en ze opnieuw kan gebruiken.
Heb ik zelf bedacht hihi...
Ik vind polka-dots ook altijd zo leuk dus heb ook maar polkadots uitgesneden.


Op het blauwe vel heb ik met witte stempelinkt gemaakt maar is op de foto niet zo goed te zien.
De blauwe heb ik met ecoline inkt gedaan, daarmee ben ik nu aan het expirimenteren.
Ik heb wat inkt in zo'n spray flesje gedaan om te kijken of dat leuk is, lijkt dan een klein beetje op glimmer mist... maar dan zonder glitters...


Ik ga weer verder met testen, ik kan me herinneren dat ik vroeger op de lagere school met ecoline inkt, een oude zeef en een oude tandenborstel ook dit soort dingen maakte dus dat ga ik ook straks weer proberen. Zo blijf je bezig... Oja, ik heb zo'n swirl ook gemaakt door met versamark inkt te tamponeren en daar dan embossingspoeder over te doen en te verwarmen, is ook heel leuk. Je kan zoveel kanten op met dat sjabloneren op zo'n sheet.

Fijn weekend allemaal en tot de volgende keer.
Groetjes

Oja, de polka-dots heb ik hier als gsd file

3 opmerkingen: