zondag 16 mei 2010

Hi weer een scrap

Goedenavond,

Hehe, ben er weer.
Heb weer een scrap gemaakt, blijf het lastig vinden hoor. Heb al 2 scraps opzij gelegd omdat ik er niet uitkwam. Ben teveel aan het schuiven en vind het net niet leuk en ben steeds bang dat het te druk of teveel word...



Ik heb de swirls op de achtergrond gemaakt van chalk tamponeren over het uitsnij restant van de bruine swirl.
Ik heb geen sketch gebruikt.
Verder ben ik nog aan het expirimenteren geweest met zelf rubb-ons maken, ik wilde de titel doen maar die is helaas mislukt. (heb wat lopen tieren met het maken van de LO haha, ik word dan boos op mezelf dat ik iets altijd weet te verpesten...) Maar zo aardig opgelost.

Fijne avond verder

Groetjes,
Irene

5 opmerkingen:

  1. je hebt het prima opgelost, het is een prachtige lo geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik vind dat je trots mag zijn op je zelf ewant je lo is prachtig geworden,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind em heel goed gelukt, niets mis mee hoor.
    Greetzzz Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi irene je mag trots zijn op je zelf heb plezier in je hobby je doet het supper goed vind het heel mooi geworden lieve groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ps en de foto,s van dat mooie mannetje van je zijn supper dag jopie

    BeantwoordenVerwijderen