zaterdag 16 januari 2010

zoveel mooie dingen

aaach, ik zie zoveel mooie dingen op internet (en vooral via blogspot)... wil ik ook, wil ik ook...
weet alleen vaak niet hoe te beginnen en zit meer achter de laptop dan dat ik met de hand dingen maak... Maar dat zal wel komen omdat ik vroeger DTP'er geweest ben. Van al mijn baantjes vond ik dat toch het leukste om te doen eigenlijk, je begint met een lege pagina en langzaam komt ie tot leven. Misschien is dat ook zo als je iets knutselt. Vanavond dan maar eens beginnen, overdag word ik nog bezig gehouden door mijn 13 maanden oude dochtertje, dat is eigenlijk mijn grootste hobby :D
Ik vind het eigenlijk wel belangrijk dat zij leert knutselen dus moet ik wel het goede voorbeeld geven.
Ik kan beginnen hier met wat mooie links neer te zetten van dingen die ik mooi vind of zelf ook wil maken. En er komen hier ook meer templates en freebies te staan.

Voor nu de groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten