vrijdag 22 januari 2010

Mijn plannen

Hoi,

Momenteel is mijn laptop nog steeds kapot, maar zodra die terugkomt kan ik eindelijk aan de slag. Dan kan ik weer bij mijn geliefde software.
Ik heb besloten om me te richten op een combinatie van digitaal en fysiek scrappen.
Foto's scrappen doe ik digitaal om zo een fotoboek te kunnen laten printen.
Maar ik wil straks ook doosjes en verpakkingen gaan maken, maar de papiertjes en motiefjes wil ik printen en als freebie aanbieden hier. Ik ben toch beter op de computer dan met papier.
Verder wil ik digitale nederlandse word-arts maken van teksten die je kan printen op tags voor kaarten. Ik kom zo weinig Nederlandse word-arts tegen, of mooie affirmatie teksten.
Dus nog even geduld (kan zelf niet meer wachten...)

Groetjes voor nu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten