maandag 23 augustus 2010

eindelijk de 2 kaarten posten hier

Hallo allemaal

Tijdje al niet meer gepost hier, hoofd stond er even niet naar. (momenteel niet de ontspanning in het knutselen wegens ruimtegebrek
Maar heb intussen 2 kaartjes gemaakt, maar ik zie nu op de 1e foto dat het inkleuren niet mijn beste werk is, hihi, tikkeltje ongeduldig en tijdsdruk geloof ik.


 Deze heb ik gemaakt voor een bruidspaar. Omdat de bruid uit Ecuador komt heb ik ook een tekst in het Spaans gemaakt. Digistamp is van Sliekje



En deze had ik gemaakt voor een vriendin die jarig was en heb ik deze challenge gedaan maar ben dus veeeeel te laat.


En intussen is mijn vriend ook druk bezig om de zolder te verbouwen. Er komt een eenzijdige nokverhoging op en word mijn hobbykamer, jippieee eindelijk ruimte!

Morgen ga ik wat digiscraps laten zien hier, ben bezig met een digiboek van het kruidvat.

Groetjes

1 opmerking:

  1. hallo irene wat ben je lekker bezig je eigen crea zolder supper je kaartjes zijn erg leuk en de stempel van siekje leuk zijn ze he dag groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen