donderdag 1 april 2010

ben er weer mét kaarten

Goedenavond dames,

Zo hehe, ik heb weer een paar kaarten gemaakt.
Het duurde even, maar ik werd een beetje kriegel van hoe het er thuis aan toe gaat haha. Ik heb niet echt een knutselruimte of tafel. Dat gaat dan op de eettafel, vervolgens moet alles weer aan de kant zodra Livia in de buurt is of als we gaan eten. Vervolgens steeds van alles kwijt zijn en mis grijpen is niet echt bevorderlijk voor de knutselzin.
Maar hier komen ze:

Deze had ik al een tijdje geleden ingekleurd maar wist niet zo goed hoe ik hem nou moest afmaken (dat is wel vaker mijn probleem) maar ik vind hem wel leuk zo. Ik hou eigenlijk wel van labeltjes dus ik ga vanavond nog wat labeltjes printen en snijden zodat ik een voorraadje heb.

En een paaskaart voor mijn zus. Deze is gemaakt van een knipvel van Eline Pellinkhof, vond hem wel geschikt voor de paasdagen. Bij deze wens ik julie allemaal dus fijne paasdagen!

En afgelopen maandag ben ik bij Miranda op bezoek geweest en hebben gezellig zitten kletsen en knutselen. En hebben we samen deze kaart (af)gemaakt.
En heb ik even met haar BigShot kunnen stoeien zoals bij deze achtergrond. Ik vind het een mooi effect geven dat embossen. Maar ik vind die machientjes nog zo duur. Dus heb ik van de week bij Scrapbookdepot een embos stencil gekocht (samen met nog wat stempels en nog een StaZon inktpad) om wat te expirimenteren.
En ja hoor, het lukt ook met een simpele deegroller, jippie.
Ojah, en ik heb een nieuwe ladenblok gekocht bij Ikea en boven op de werkkamer wat meer bureaublad voor mij vrijgemaakt. Die ga ik straks weer wat verder inrichten.
Voor nu, groetjes en tot de volgende blog.

Fijn paasweekeinde allemaal!

Irene

7 opmerkingen:

  1. Hoi Irene,

    Leuk hoor je kaartjes en goed dat je een eigen plekje hebt nu! Dan kom je een beetje tot rust en de kaartjes ontstaan onder je handen! Dat met die deegroller is een prima alternatief toch? En die mal is super! Ik zie de kaartjes wel verschijnen op je blog!

    Groeten Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo je hebt hard gewerkt en het ziet er allemaal prachtig en vrolijk uit, en hihi wat een goeie met die deegroller

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt prachtige dingen gemaakt zeg. en ik ken het met de kids om je heen willen knutselen maar dat lukt me op het moment ook niet. en wat een slim idee om een deegroller te gebruiken.
    fijn weekend
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Irene,bedankt voor je reactie op mijn blog. Je kaarten zijn weer erg leuk.De link naar het patroon van het doosje/kaart is
    http:madeliefjuh.blogspot.com.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey hey,

    Leuke kaartjes weer.
    Ik heb vandaag weer 10 stiften binnen gekregen, kan dus weer volop vooruit.
    Toen ik die deegroller zag moest ik wel lachen hoor, hoezo een apparaat van ruim 80 euro moeten kopen als het ook met een simpele deegroller lukt :)

    Greetzz Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lol krijg ik de 1ste reactie niet geplaatst, zet ik een nieuwe neer, plaatst ie ze allebei.

    Susanne

    BeantwoordenVerwijderen