donderdag 18 maart 2010

Karen's Doodles en Mojo Monday Challenges

Hi,

Mijn kaart is af, en ik ben eigenlijk best wel tevreden. Ik krijg steeds meer de smaak te pakken haha.



De uitdaging van Karens doodles was uiteraard een stempel van Karen Johnson met zoveel mogelijk bling bling erop. En deze leuke stempel vraagt ook om glitters op de tutu, op de foto is het wel redelijk te zien.


Het papier heb ik geprint en gemaakt op de computer met copic kleuren (V12 en V15). Ik haal via internet patroontjes waarvan ik zelf de kleuren kan aanpassen zodat ik altijd bijpassend papier heb.

Verder heb ik de lay-out van Mojo monday gebruikt.

Groetjes
Irène

10 opmerkingen:

  1. wat een schattig kaartje prachtig is die

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een "schitterende" kaart heb je gemaakt!!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met Karens Doodles NL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de bling langs de randjes van haar broekje geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schattig!
    Je kaartje is echt heel lief :)
    Bedankt voor het meedoen met de karen's doodles challenge
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, lief dat roze en erg leuk hoe je de bling verwerkt hebt!

    Super dat je mee doet op Karen's Doodles NL!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattige kaart Irene!!
    Leuk dat je meedoet bij Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje!
    leuk dat je meedoet bij Karen;s Doodles NL

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je mijn twee favoriete challenges hebt gecombineerd. Mojo Monday heeft geweldige sketches en Karen's Doodles de leukste digi stamps! Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen