donderdag 18 februari 2010

zomaar

Vandaag weer een word-art.



Het wil nog niet echt lukken om alles voor elkaar te krijgen wat betreft (thuis)netwerk, boven printer en plotter aansluiten en iets te maken.
Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat ik pas gisteravond mijn allereerste kaartje gemaakt heb.
Heb er nog geen foto van omdat ik maar niet tevreden kan zijn...
Daarentegen, met Illustrator omgaan gaat me steeds beter af, ben pas een maandje of zo ermee bezig maar gaat steeds beter. Scheelt ook dat ik 7 jaar geleden er regelmatig mee gewerkt heb als DTP'er.
Vandaag bezig geweest mijn data-bestanden eens te ordenen, heb er teveel "papiertjes" van digiscrappen opstaan...
Maar nu eerst maar eens slapen.

Veel plezier ermee en tot laters

groetjes
Irène

Geen opmerkingen:

Een reactie posten